Accepterad Pettersson | Ban överklagan [Götebörgarn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
12
Användarnamn: Pettersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981671862/sen

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pettersson

Vad är din discord tagg? Pettersson#9377

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combatloggade vilket var skit dumt och min ban var 100% rätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stannad på ett trafikstopp och jag har inget körkort och han frågar efter det men jag har ju inget sen åker jag därifrån och han följer efter mig och börjar köra in i mig och skjuta från bilen och han var ensam sedan hoppar jag ur bilen och börjar skjuta uzi på han men han går inte ur bilen utan sitter kvar och skjuter jätte dålig rp från hans sida och min med eftersom jag combatlogade vilket var hur dumt som helst och ska inte förekomma igen de lovar jag det är 1 gången jag combatlogade och de dummaste jag kan göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den bannen var helt rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har bara blivit bannad för sunt förnuft de länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja spelat klar scenariot och tagit allt i support efteråt combatlogga e de sämsta man kan göra de drabbar bara en själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det aldrig ska förekomma igen

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd
Anser att personen förstått sitt misstaget den begick. Och att det blev dålig RP från båda sidor resulterar i att det blir ett extremt dåligt scenario där man rollspelar utefter påhittad värld. ;)
Tänk på detta nästa gång, tänk efter en extra gång och försök RPa själv oavsett om andre person ej gör "bästa" rollspelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka