Nekad petternorling | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka om att bli chef hos Marja-lisas

Vad heter du IRL? PetterNorling

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur många timmar har du på Fivem? 477 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef hos Marja eftersom det har varit mitt jobb nu under en lång tid och nu vill jag steppa upp, jag är en tävlings-inriktad, Lojal och snäll person som gillar att hjälpa folk. Varför just jag vill bli chef är för att jag ska kunna se till så att det nästan alltid är någon anställd som jobbar, jag kommer också att se till så att jag anställer rätt personer som inte bara jobbar för pengar utan att de jobbar hårt för sina pengar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? OOC är Jag väldigt kunnig när det kommer till bilar, IG så har jag jobbat för Marja lisas ett bra tag nu som erfaren bilförsäljare och kan nästan alla priser på fordonen vi säljer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Putte och är 22 år, han är ensamstående utan barn och jobbar på postnord. När Putte var liten så var han inte så bra i skolan och skolkade mycket och när han skulle börja på gymnasiet så hoppade han av direkt för att han blev mobbad och det gick inte speciellt bra där heller. När Putte blev 19 år tyckte hans föräldrar att han skulle skaffa ett jobb och kanske flytta hemifrån, Han fick jobb hos Postnord och jobbade där i ungefär 3 år. Sedan bestämde han sig för att börja jobba hos Marja lisas, som varit hans drömjobb ända sen han var ett litet barn.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, jag spelar på vardagar oftast mellan 14-23 och på helger så blir det ännu senare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut hade jag gjort det, Unive rp är den bästa servern jag nånsin kört på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte, dessutom står det ju i reglerna att det är förbjudet:)

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka