Accepterad petternorling | Ban överklagan [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/petternorling06/

Ditt Hex-ID: 110000146457a3b

Vad är din discord tagg? petternorling#4558

Vem var det som bannade dig? 6jagheteroskar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att han tyckte tydligen att jag inte kunde ställa mig upp efter att vi fick sladd och gled sakta in i en lyktstolpe, Jag tyckte verkligen att det räckte med att skrika aaaj och huka sig ner lite, men sen så ställde jag mig upp och siktade mot polisen. Direkt när incidenten inträffade så tänkte jag på reglerna powergaming och sunt förnuft och kom fram till att om detta hade skett i IRL hade jag lätt kunnat hoppat utifrån bilen utan att få ett epilepsianfall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng hade planerat ett bankrån vid highway fleeca bank under några dagar, vi var inne i banken och när min kompis fått med sig pengarna så gick vi sakta ut med riktade vapen och sedan så hoppade vi in i bilarna, vi han åka ungefär 20 meter innan vi körde över spikmattor, så vi hade absolut ingen fart med oss, men ialafall så fick vi sladd på bilen och gled snett in i en lyktstolpe, då RPade jag genom att skrek aaj och sedan hoppade ur bilen och hukade mig ner genom att visa att jag var lite skadad. Efter det ställde jag mig upp och siktade mot polisen, dom började skjuta och då sköt jag tillbaka. Efter det så blir man kallad till support och där säger de att jag ska bli bannad, jag försöker förklara att jag verkligen tänkte på powergaming regeln och tyckte absolut inte att jag bröt mot den, men det ända svaret jag får tillbaks är vad är ditt HEX id och ditt id in game...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom jag verkligen tänkte på powergaming regeln och suntförnuft och då drog jag min slutsats att jag inte var tvungen att RPa jätte skadad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda för att få staffsen nöjda kanske skulle vara att RPa väldigt skadad som att lägga sig ner och böla men jag kände inte att det behövdes i denna situation, IRL i stridens hetta om detta hade så hade inte ens bankrånarna i bilen sagt aj utan bara hoppat ur bilen och börja spreja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig efter denna bann kan vara att man alltid ska överdriva med att RPa skadad för att vara på den säkra sidan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka