Nekad petternorling | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/petternorling06/

Ditt Hex-ID: 110000146457a3b

Vad är din discord tagg? petternorling#4558

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit Avstängd för: Jobb Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag hade kvar mina satans Soldiers Perms fast gänget var nedlagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja just precis innan jag blev bannad så skulle jag köpa en motorcykel och sedan ba blev jag bannad från ingenstans. Men jag tror jag vet anledningen, jag var förut med i gänget Satans Soliders där jag var road captain. Men vi blev nerlagda för inaktivitet, då efter vi lade ner så blev också jag själv ganska inaktiv och sluta spela under ett tag men efter kanske 3-4a veckor började jag RPa på servern igen men då hade jag iallafall kvar Satans Soliders som yrke in game. Jag funderade inget mer på det och jag tänkte att det ändå inte påverkade nån om jag hade kvar permsen in game men nu i efterhand när jag tänker efter lite är de ganska fuskigt att jag tillexempel kunde laga bilar fast jag inte var med i gänget längre, men jag ska också säga att jag absolut inte abusat mina satans solider perms. Visst nån gång var det när jag behövde en cross och jag plockade ut en sån men mer en något sånt har jag inte använt mig av Satans permsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först trodde jag det eller jag tyckte det var lite väl att bli bannad för det för det är ju i för sig också jobbansvarigas ansvar att sparka ut alla från gänget när man lägger ner, men Nej den var väll inte felaktig och jag ber om en stor ursäkt att jag hade kvar mina satans Perms fast vi hade lagt ner men jag ska också säga att jag knappt använde mig av dem.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd för lite småsaker innan som nån halv OOC och en liten mindre powergaming sedan var det också att ganska nyligen blev jag bannad för streamsnipe när de inte ens var någon stream snipe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mig av med Satans yrket in game från första början men det var bara det att jag för det första inte har varit så aktiv och sedan tyckte jag bara inte det påverkade någon om jag hade kvar dom. Men absolut så hade jag kunnat göra mig av med det yrket in game från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att så fort ett gäng man är med i läggs ner så ska man också lämna det yrket in game på direkten!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka