Accepterad petternorling | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/petternorling06/

Ditt Hex-ID: 110000146457a3b

Vad är din discord tagg? petternorling#4558

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powermaking

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag ramla av min permobil så räckte det tydligen inte med att skrika aaaaaj och sedan lossas vara lite vimsig genom att huka sig ner. Men det kanske såg lite konstigt ut eftersom han inte kunde se att jag åt och tog ett första hjälpen kit efter jag rp:at skadad, men sen så visade jag ju han på ett klipp att jag gjorde det, men men.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plockade ut min permobil från garaget och hann åka 5 meter tills de komm en gammal voolvo som körde in i mig, då flög jag av min permobil men jag tyckte det inte var så jättebrutalt, men iallafall så skrek jag aaaj och hukade mig ner för att visa att jag var lite vimsig i huvudet. Efter det så tog jag ett första hjälpen kit, åt en gorbys, hoppade på min permobil men sedan så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var felaktig ban eftersom jag tyckte det skulle räcka med att skrika aaaj och huka sig ner en stund och sedan plåstra om sig själv. Men tydligen inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för att få staffen nöjd så kanske jag skulle ha spelat död, tappat huvudet, skrika ännu högre. Närå men kanske rp:at ännumera skadad. Men när jag föll av permobilen så tänkte ju jag iallafall på regeln powermaking och att jag inte bara skulle ställa mig upp och dra men ändå så blev jag bannad för det?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att om man ramlar av sitt fordon i en krock på 20-30 kilometer i timmen så räcker det inte bara med att skrika aaaj, huka sig ner för att lossas vara lite borta en stund, ta ett första hjälpen kit, käka en gorby och hosta lite.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka