petternorling | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Norling

Vad heter du på discord? petternorling#4558

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? PÅ vardagar så skulle jag säga ett genomsnitt mellan 14-23

Berätta om dig själv Mitt namn är Petter Norling och jag är 15 år gammal, fyller snart 16. Jag or i en liten byhåla långt uppe i Sverige vid namn Söderhamn. Här bor jag med både min Morsa o Farsa. Jag är en skötsam och social kille som vill att alla ska må bra, på fritiden när jag inte sitter framför datorn så hänger jag oftast med kompisar och hittar på lite allt möjligt typ åker moppe o lirar lite fotboll. Jag skulle påstå att jag är bra på att ta emot kritik och vill alltid lära mig nya saker.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bidra med att servern blir ännu större och seriösare RP. Fösa bort alla lallare och lära upp nya RPare.
Jag skulle hålla koll satt folk gör rätt för sig satt alla får samma chans inom RP. Så att folk inte bryter emot regler och så folk inte känner sig kränkt och så att alla trivs på servern. Jag vet Även att det är mycket med tjejer som kränks och blir behandlade dåligt, de ska få samma respekt som alla andra och så att så fort det dyker upp en tjej ska inte det vara några konstigheter. Jag har ägt en annan server och vet hur man tar hand om Staff ärenden och om folk som inte kan bete sig. Men den servern spårade ur helt och jag gav upp. Jag är även väldigt duktigt på att lyssna och kommer lösa många problem och ärenden på denna server. Jag kommer hjälpa så många jag kan så ofta jag kan och får så att alla trivs och njuter av RP nivån på servern. Jag kommer köra NO clip inprinsip hela tiden eftersom jag prioriterar spelarnas upplevelse på servern. Jag har två stycken skärmar och det gör så att jag kommer kunna specca och ta support ärenden på DC samtidigt!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ett bra tag på denna server, jag spelade också under den tiden servern hette Multistaden! Men jag har 510 timmar på steam och skulle chansa på ungefär 370 timmar på Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support på Unive för att jag älskar verkligen att hjälpa folk och vet att jag hade passat bra som support. Jag har två vänner som är support på denna server och det låter otroligt kul! Jag hade tyckt att det skulle vara jätteroligt att få arbeta med andra supports som har samma mål med RP som jag har. Jag vill vara med och lösa massor av ärenden och få alla nöjda och glada, jag har varit SV länge på denna server och vill steppa upp gamet lite!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade bidragit med en skön och seriös support som är väldigt aktiv och kommer ta så många ärenden som möjligt! Jag är bra på att uppmuntra folk och få de på humör så om någon kommer och känner sig nere så hade jag visat att jag bryr mig och försöka lösa problemet. Jag respekterar allas åsikter och är en källkritisk person som tar in vad alla har att säga. Jag kommer bidra med en väldigt mogen ton och kommer absolut aldrig låta ett ärende sluta i bråk. Jag kan såklart förstå att en person kan bli irriterad över ett beslut som ej slutar som de vill men jag kommer se till att det inte blir något bråk av det. Då förklarar jag tydligt vad de gjort fel och vad de ska göra för att inte göra det igen!

Har du några tidigare erfarenheter? Yes det har jag! Jag var trailmod på en annan server tidigare och sedan så fick jag ta över den servern. Så det betyder att jag vet hur tillexempel ett bankrån ska gå till och hur de inte ska gå till. Sen har jag en väldigt stor erfarenhet inom RP då jag har RPat själv ett bra tag på denna server. Jag är kunnig inom FiveM.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes det har jag! Jag vill inte göra som alla andra att kopiera in några cmmands från någons annan ansökan, men jag vet vilka som finns och det kan jag bevisa muntligt om det behövs!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt för att lära mig nya saker och är villig att lära mig mer, om jag märker att det är något jag ej förstår så frågar jag någon som vet. Speciellt när det är något jag har intresse för å har jag ännu lättare för att lära mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan RP server, men ibland så kör jag lite på en driftserver, men det står ju faktiskt också i reglerna att det är förbjudet att spela på någon annan server ;)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kanske ska berätta att på vintern så spelar jag bandy 4a gånger i veckan på kvällarna! men annars så är det inget speciellt jag vill berätta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka