Nekad petternorling | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petternorling

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Norling

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2005

Vad heter du på discord? petternorling#4558

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när det blivit sommarlov har jag inga tider som behöver passas så jag kan spela inprincip helatiden och när jag känner för det, ibland lirar jag på nätter också. Men jag ska också säga att det blivit lite mindre spelande nu på sommaren när man kan börja bada o sånt men om jag skulle bli SV hade jag varit mer aktiv!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 322 timmar på steam så kanske 230 på Unive RP om jag skulle chansa.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag i första hand försöka underlätta allt jobb för staffsen genom att främst kicka personer som lallar, ej spelar för att uppleva sköna scenarion och rolig RP utan att bara försöra och de som bryter mot Unives regler. Jag Hade varit ganska sträng och jag hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot Unives regler och även fast det är någon jag vet om eller känner så hade jag gjort det, jag hade arbetat opartiskt. Eftersom det på vissa tider och på vissa platser så kan vara mycket lall som förstör RP nivån för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern. En lallare på servern kan förstöra för så många andra också.
Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för alla staffsen så mycket som möjligt så de ej behöver lägga ner så mycket energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån. Sedan hade Staffs kunnat skött lite grovare/större ärenden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag valde Unive pågrund av den bra kritiken servern fått och att den har så många medlemmar, men samtidigt så är alla medlemmar inte bara ute efter att få en bra och rolig spelupplevelse utan att bara förstöra, det är dem jag vill få bort. Jag vill förbättra och utveckla andras RP men också min egna RP. Dessutom så vet jag att det behövs mer servervakter så inte alla Staffs behöver slita så hårt som de gör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade bidragit med att jag som sagt framförallt skulle underlätta allt jobb för staffsen så de får mindre jobb att göra, men också kunna hjälpa till med att höja RP nivån på servern då man på ett lätt sätt får bort lallare som sänker rp nivån. Jag vill endast se Unive utvecklas till det bättre och jag skulle vara servervakt så hade jag hjälpt till massor med allt möjligt. Jag hade alltid hållt ett extra öga på de som inte håller en bra RP nivå och genom att få bort dessa personer från servern så förbättras verkligen RPn på servern Hos alla spelare. Jag hade alltid bidragit med seriös och hög RP nivå själv ochoch kommit med ett gott exempel. jag varit Servervakt tidigare på Unive så jag vet jag hur olika situationer ska hanteras och jag har mycket bra koll på alla regler samt hur man bör bete sig på bästa sätt till reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är då för att jag är inne på vissa tider då inte andra är det. Jag spelar oftast sena nätter och tidigt på morgonen, Jag ser in princip aldrig en servervakt som är inne klockan 7 på morgonen på en vardag men det skulle jag vara då jag är en pigg morgonmänniska. Jag är även bra på att sköta mitt jobb men så är jag även bra på att hjälpa folk när de då behöver hjälp. Jag ska även bli SV så att vi kan jämna ut arbetet så att alla inte kommer behöva slita sönder sig bara för att de ska kunna fungera utan desto fler servervakter vi är så desto bättre är det för oss alla och vi behöver inte stressa upp oss och man behöver ej göra så mycket jobb utan man kan göra det endast när det behövs.

Varför vill du bli servervakt? Därför att jag vill försöka underlätta för alla Staffs och kunna hjälpa folk som tiillexempel dör av buggar eller liknande, men då ska jag också vara opartisk och ta reda på om det stämmer osv. Jag tycker att det är roligt när en RP server fungerar sombäst och de gör den när man får uppleva flera olika scenarion där alla som är inblandade har kul och tycker det känns seriöst och för att man ska kunna känna så så behöver man få bort allt lall och de som ej kan bete sig. Jag vill minska på lallandet totalt och jag vill bygga upp denna server ännu mera. Denna servern är stor och därför kan det finnas många personer vid ett ställe och jag vill minska lallandet vid de här stora platserna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom SV positionen, jag kan alla commandon som en servervakt har tillgång till och vad de gör. Jag vet också när det passar bra för en SV ban och när det passar bra för endast en kick.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Whitelist på denna server eller som det numera heter: Medlem

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När jag var väldigt ny på servern tror jag att jag åkte på en ban för powermaking men det har jag bra koll på nu, sen har jag fått någon liten mindre bann för att jag sa Muskel M eftersom jag trodde inte det gildes som halv OOC men nu vet jag det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, det står ju även i reglerna att man inte ska spela på några andra RP servrar om man kör på Unive ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka