Nekad Petter113 | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Petter113

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198091996386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Petter Christenson

Vad är ditt discord namn? big nice#1233

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. min kraktär är 21år. som är född i svrge och har bot där hela sit liv. han har ochså dolig koll om omvärden då han inte var särkilt bra i skolan. han är ganska tyst men han skulle aldrig backa ner om nåhot hende till månom eller någon av hans vänner. han är ochså bra på att komma in i trubel med tex andra spelare och polisen ibland. han följer inte alla lagar som väg lagar so han åfta kör övar hastghetsgränserna. och han har ganska svårt att kontrolera sin ilska då han har adhd.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill vara med och bidra till en roligare RP. jag vill bli gängkriminell för att jag är bra kompisar med några som har ett gäng so heter hermanos. och det värkar som om man får monga fler möjligheter om jag kan gå med i deras gäng.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag känner att unive har vädigt bra spelare och masor av möjligheter som andra serverar inte har. Ni har ochså vädeigt bra suport då man får hjälp snbt och dom flesta vet vad dom gör.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter ett nytt spel att spela med mina kompisar och landade på fivem. och när vi då letade svenska serverar kom vi snabbt fram till att multistaden var den bästa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bilda en bra vänskap bland andra spelare och och bli någon andra spelare käner igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar endast på Multistaden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka