Nekad petter0823 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petter0823

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/12345678909876543212345678900/

Vad är ditt namn i verkligheten? petter

Vad är ditt discord namn? petter#8715

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Stekpanna och är född i skåne år 2000 den 4 juli. Han har alltid gillat att meka och pilla med bilar när han var ungdom och nu när han är vuxen vill han göra sitt bästa för att få ett jobb som mekaniker. Helst så skulle han vilja arbeta på mekonomen då han alltid har sett upp till dom i hans liv. Han har även ett stort intresse för Volvos och snus. Hans favorit snus är general extra stark och hans favorit Volvo är en Volvo 740. Just nu har Stefan fått ett jobb som report hos Unive Nyheter. Hans plan är att arbeta där tills han lyckas få ett jobb som mekaniker då det är det han brinner för mest.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker det är väldigt rolig och hög RP nivå på denna server och man har alltid något nytt och roligt att göra på denna server. Vill även bli mekaniker för att laga många bilar då många krockar ofta så jag vill hjälpa folk med det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och rolig RP nivå och göra det roligt för alla parter. Jag kommer bidra med kreativa och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten också ska ha kul och att man ej ska spela för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Fick höra av en polare att det var en riktigt bra server.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka