Nekad petras | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petras

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120346802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot ksell

Vad är ditt discord namn? petras#8337

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Peter Svenson och är 20 år gammal. Peter växte upp i en stad utanför Stockholm som heter Rinkeby. Peter växte upp fattigt med sin mamma, pappa och sina två bröder. Peters två bröder var nästan aldrig hemma för att dom var med i gäng kriminaliteten. Peters mamma jobbade med två jobb så familjen kunde få mat på bordet. Det gjorde att hans mamma nästan aldrig var hemma så att han fick vara ensam med sin pappa. Peter hatade hans pappa för han var en alkoholist. Ibland kunde Peters pappa till och med bli aggressiv efter han hade druckit för mycket alkohol. Peter hade ett väldigt stort intresse av bilar. Han hade en samling med nästan över 50 bilar. Peter gick på en skola som det bara var massa gangsters som gick på. En dag så stötte Peter på några som stod utanför hans klassrum. dom frågade vad han hette och var han bodde. Peter svarade nervöst medans dom två killarna tittade på han. Dom undrade ifall han någonsin varit med i ett gäng förut. Peters sa tyst nej men berättade även att hans bröder är med i gäng. Dom sa till Peter att han skulle hjälpa dom med en sak och Peter sa ja. Dom tog med han till ett övergivet ställe och gav han droger. Peter frågade var det här va och dom svarade med att han inte fick säga till någon. Peter gick sedan hem till sina bröder och dom frågade var han har varit. han svarade tyst "ingenstans". Bröderna titta på honom och började leta i hans jacka. dom hittade drogerna och frågade var han hade fått dom. Peter sa att det var några som gav han dom efter skolan. Nästa dag i skolan så följde Peter bröder med honom och att Peter skulle visa dom vilka det va som gav han drogerna. Peter pekade mot killarna och bröderna gick för att slå ner dom. Peter tittade på fighten och började nästan gråta när han såg att hans bröder blev ner slagna. Peter sprang hem och tänkte på ett sätt att hämnas mot dom två killarna. Och det var så Peter startade med kriminalitet .Förutom hans kriminalitet så gillar han bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna utveckla mitt rollspelande och att jag vill bli kriminell eller ha ett riktigt jobb eller vad man ska säga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad är antalet spelare samt ägaren/delägarens arbete samt rp nivån.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube gta roleplay och då kom det upp en som spelade på Unive servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min rp och ha kul. När jag utvecklar min rp då utvecklar jag också andras vilket är bra för att höja rp nivån

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att hitta nya vänner. Och att bidra men en rolig rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka