Nekad petras | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petras

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120346802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot eksell

Vad är ditt discord namn? petras#6467

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svensson och är född 2000. Han har bott i sverige hela sitt liv., i sin barndom hamnade han i ett område med mycket gängkriminalitet. Han fick erbjudande at jobba för maffian och han sa jag på grund av pengarna. Han skulle leverera en stor summa pengar . Peter gillar också göra folk arga så qpark skulle han också vilja jobba med. Annars något som har med bilar att göra. Leonardos intresse är bilar, Han gillar BMW
och speciellt Rolls royce . I italien där hans pappa bor, hade hans pappa en bilverkstad som han brukade jobba i när han var ung. Han är en känslosam man och en ganska tyst man men han kan även bli arg snabbt. Han älska r fotboll också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp och rolig rp. Jag kommer göra roliaga och långa scenarion. och jag har spelat på många andra serverna innan både svenska och engelska så har bra erfarenheter inom lagligt rp och krim rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på multistaden förr och tyckte det var kul sen bytte jag servrar men har sett att unive ser väldigt rolig och bra ut.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube gta roleplay och då kom det upp en som spelade på Unive servern. Så började kolla på streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att framföra så roliga och bra scenarion som möjligt. Och träffa nya personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive som min karaktär är att först skaffa mig ett jobb och skaffa vänner. Sen får vi se om jag vill bli krim.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka