Nekad petras | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petras

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2007

Vad heter du på discord? petras#6467

Ditt Hex-ID Hittade inte det men här är min steam profil https://steamcommunity.com/profiles/76561198120346802/

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag ej

Vilken ped ansöker du för? Gangster ped

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. min karaktär heter Hermoso Usami och är 20 år gammal. Hermoso växte upp i Mexico. Hermoso växte upp fattigt med sin mamma, pappa och sina två bröder. Hermoso's två bröder var nästan aldrig hemma för att dom var med i ett gäng. Hermoso's mamma jobbade med två jobb så familjen kunde få mat på bordet. Det gjorde att hans mamma nästan aldrig var hemma så att han fick vara ensam med sin pappa.Hermoso hatade hans pappa för han var en alkoholist. Ibland kunde Hermoso's pappa till och med bli aggressiv efter han hade druckit för mycket alkohol. Hermoso hade ett väldigt stort intresse av bilar. Han hade en samling med nästan över 50 bilar. Hermoso gick på en skola som det bara var massa gangsters som gick på. En dag så stötte Hermoso på några som stod utanför hans klassrum. dom frågade vad han hette och var han bodde. Hermoso svarade nervöst medans dom två killarna tittade på han. Dom undrade ifall han någonsin varit med i ett gäng förut. Hermoso sa tyst nej men berättade även att hans bröder är med i gäng. Dom sa till Hermoso att han skulle hjälpa dom med en sak och Hermoso sa ja. Dom tog med han till ett övergivet ställe och gav han droger. Hermoso frågade var det här va och dom svarade med att han inte fick säga till någon. Hermoso gick sedan hem till sina bröder och dom frågade var han har varit. han svarade tyst "ingenstans". Bröderna titta på honom och började leta i hans jacka. dom hittade drogerna och frågade var han hade fått dom. Hermoso sa att det var några som gav han dom efter skolan. Nästa dag i skolan så följde Hermoso's bröder med honom och att Hermoso skulle visa dom vilka det va som gav han drogerna. Hermoso pekade mot killarna och bröderna gick för att slå ner dom. Hermoso tittade på fighten och började nästan gråta när han såg att hans bröder blev ner slagna. Hermoso sprang hem och tänkte på ett sätt att hämnas mot dom två killarna. Och det var så Hermoso startade med kriminalitet .Men Hermoso blev för kriminell och fick ett pris på sin skalle så han flyttade till sverige och ändrade sin stil och började ligga lowkey. Och därför skulle det vara bra för min rp med ped.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag bidrar med en hög och bra rp nivå.För mig är det viktiga att ha det roligt inte vinna scenarion hela tiden. Jag har över 500 timmars erfarenhet av bra rp och som kriminell.Det skulle vara perfekt med det pedet jag vill ha för rp skull om man läser min berättelse om min karaktär. Jag uppskattar alla scenarion och jag tycker att det är det viktigaste med RP.'n att inte bara förstöra för att amn förlorar.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Min berättelse får mig värkligen vilja ha ped eftersom det skulle göra min rp nivå så himla bra och skulle passa med min text. Jag tycker också det blir mer realistiskt med ett ped och specielt med ett kines ped som jag vill ha.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att framföra så bra rp som möjligt och få rp att kännas så värklig som möjligt. Också att många skulle känna igen mig typ oj där är ju chang .Och sen hälsa på mig. Det skulle o ckså bli mer och roligare scenarion.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka