Nekad petersson17 | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

petersson17

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: petersson17

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198106861050/

Vad är ditt namn i verkligheten? mattias petersson

Vad är ditt discord namn? Petersson17#9877

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2020

Berätta om din karaktär. mattias är en 19 årig slaktare som drömmer om att köpa feta bilar och åka på bil träffar och träffa härligt folk

Varför ska just du bli whitelistad? för jag tycker att jag passar in på vad man kallar en seriös rolplayer och vill bidra till en mer seriös rp upplevelse

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker att jag passar in på vad man kallar en seriös rolplayer och vill bidra till en mer seriös rp upplevelse

Hur många timmar har du på FiveM? hade ett annat konto som jag hade 130 timmar på innan har 12,4 på mitt nya

Hur hittade du Multistaden? blev recomederad av en kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? blev bannad på multistaden en gång i början för att jag stal en bil men vad jag hittar så ska det inte bryta mot reglerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar endast på denna server

Utveckla lite mer på karaktärsbeskrivingen annars tycker jag du fått med det mesta för du har fått med vad du kommer bidra med osv.

du får till 13:00 på dig att utveckla.
annars nekad pga inaktivitet

Senast ändrat av en moderation:
du har fått sjukt ångtid på dig att utveckla.
nekad.
pga inaktivitet ingen energi för att utveckla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka