Accepterad Petersmurf | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Petersmurf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127623062/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Peter Smurf#9118

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt från min skärm så hände inget på mig. Sen från ingenstans så får jag en lätt knuff på mig bakifrån från en polisbil. Jag stannar och vill se vad som händer med polisen och om dem mår bra och sedan blir jag bannad för dem antar nog att jag powergaming och att från deras skärm så var det en rejäll krok och att jag också borde rpa skadad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör helt vanligt min bil på gatan och från ingenstans hör jag blåljus bakom mig och väljer att stanna vid sidan. Jag känner inte ens av att bilen har krokat och väljer att anta att det bara var en lätt krok, men ser sedan att polisbilen har krokat rejält och att dem har skadats seriöst och väljer att fråga om de mår bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban, då från min skärm hände det inget alls och jag försökte rpa och kolla om polisen mådde bra. Helt enkelt skedde det en dsync

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mitt ban innan var också ett missförstånd av supporten som banna mig och jag fick tillbaka allt direkt efter jag pratar med supporten och förklarar vad som hände. Jag lärde mig att ta det lungt (speciellt när jag vet att jag inte gjorde ngt fel) och att alltid veta att supportsen kommer lösa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vid detta tillfälle vet jag faktiskt inte då enligt mig hände det inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man lär sig alltid av allt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka