Nekad Petersmurf | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Petersmurf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127623062/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Alex#9118

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? occingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pratade med min kompis på både discord och fivem samtidigt, men det var nog ett misstag av oss båda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev rånade av två killar med vapen och sedan försökte vi kommunicera med dem om bilar osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså skulle säga båda två men mest mig då jag tror att det hela råkade hända av misstag och var inte menat

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså mitt tidigare ban skedde pågrund av att andra medspelare i servern inte rpa alls vid en olycka som ledde till att jag efter en stund inte heller orkade rpa, då det inte alls gav något resultat och jag blev kvarlämnad på gatan. Lärdomen jag fick var helt enkelt att rpa till det sista så att spelet kan rulla på som den ska

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara så klumpig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning. Jag vill att du läser igenom regeln och gör en bättre ban överklagelse så vi ser att du har lärt dig av din misstag och det inte kommer upprepas igen.
Akam

Tillbaka