Accepterad peter_Real_simson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter_Real_simson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Darth Plagueis The Wise#0320

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gus Pipino, han är 30 år gammal och har tre bröder, Johanson, Bret och Eduardo. Gus Pipino var separerad från sina bröder under en lång period. Alla hans tre bröder flyttade till Unive staden före honom men han ska flytta till Univestaden för att ta Johansons plats nu när han har gått bort. Gus är en galen person har många skruvar lösa, han blir lätt uppjagad och gör grejer utan anledning. Hans intressen är att laga mat och gibba csgo på sin fritid han är simpel person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till RPen pågrund av mina erfarenheter sen innan. Jag har spelat fivem RP mycket på denna servern innan och har format min RP till en ny nivå. Med mina RP kommer jag kunna utvecklan rpen för andra och göra det så roligt som möjligt. Samt är jag väldigt intresserad till krim rp så jag har tänkt testa på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta scenarios spela ut sig på ett naturligt sätt. Man ska inte klaga eller bryta regeler för att byta hållet ett scenario går åt. RP ska inte bara vara vinst efter vinst. Man kan förlora scenarios och vinna dom och man ska inte bli sur när man förlorar ett scenario.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelade på servern och jag blev intresserad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka