Nekad peter_Real_simson | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter_Real_simson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Peter_Real_Simson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Darth Plagueis The Wise#0320

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Simsson. Han är 25 år gammal och kommer ifrån Sverige. Han är uppväxt i HBG och har nu flyttat till Unive. Som person är han lugn, ganska alvarlig och relativt rolig och social. Hans mål är att börja jobba så fort som möjligt runt om i staden. Som det ser ut just nu har Peter inga tankar om kriminalitet. Peters intressen är att mecka med bilar samt att "hänga" med vänner och bekanta. Han är även mogen och har mycket erfarenheter när det kommer till arbetsmarknaden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är erfaren inom rp. Jag har spelat en hel del innan och har bra koll på regler så som Metagaming, rdm,vdm,powergaming, suntförnuft och mer. (Grundreglerna). Jag har varit medlem innan men har varit inaktiv länge. Jag söker därför mig tillbaka till Fivem samt unive för att bidra med så mycket som möjligt och ha kul. Jag är även bra på att skapa en karaktär som har en annan personlighet än mig själv. Detta är bättre förr rp:en, samt att jag anpassat röst för karaktär för att bidra med så positiva saker som möjligt. Jag söker därför till medlem så att jag kan utvecklas som person samt bidra med så mycket som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en mängd olika erfarenheter inom RP, speciellt på Unive! Jag har spelat på unive innan och är sugen på att spela där igen. Jag vet att jag kan bidra bra till servern genom att hålla ett stabilt RPande där jag RPar för att ha kul och inget annat. Jag har stenkoll på reglerna och vet hur viktigt det är att följa dessa regler. I framtiden så kommer jag så klart kunna bidra mer till servern med tanken att mitt RPande alltid utvecklas. Jag ser fram emot att bidra till servern med mitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta ett scenario spelas ut utan att spela för ens egen vinst. Man ska alltid tänka på att hålla ett rpande som är logiskt och realistiskt. Kortfattat så ska man undvika powergaming. Man ska aldrig bli sur om den andra sidan av scenariot vinner eller inte!

Hur hittade du Unive? Vänner

Nekad, Utveckla Karaktärsbeskrivning, Försök igen inom kort!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka