Nekad peter_Real_simson | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter_Real_simson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Gus7078

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Real Simson och är en konstigt karaktär. Han har bott i Helsingborg innan han flyttade till Unive staden och tiden han var i helsingborg så jobbade han på olearys som en kock. Peter Real Simson har alltid älskat att laga mat. Han är en omtänksam individ som alltid är snäll mot andra även om de inte är det tillbaka. Peter Real Simson har mött många arga individer under sin tid på olearys i helsingborg. Han har lärt sig att alltid vara lugn på grund av detta. Under sin tid i helsingborg så har han majoriteten av tiden kännt sig ensam. Han var den yngsta i sin släkt och hans styv bröder flyttade till unive staden när han var 17 år gammal för att bosätta sig med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till servern med min RPA nivå och jag kommer fortsätta bidra till servern mer och mer för att jag kommer alltid sikta efter en högre RP nivå. I framtiden kanske jag kan hjälpa till servern genom att bli servervakt men kommer fokusera mest på min RP nivå nu för tillfället. Samt kommer jag alltid tänka på den viktigaste reglen sunt för nuft och hjälpa andra förbättra sin RP också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska alltid låta scenariot spelas ut på ett realistiskt sätt där det blir roligt för båda. Man ska inte powergamea eller bryta reglen sunt för nuft bara för att vinna. Man måste alltid hålla ett regelbundet Rpande oavsätt vad.

Hur hittade du Unive? Brukade se mina kompisar spela det så jag blev intresserad

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka