Nekad peter_Real_simson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

peter_Real_simson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? SILLYTURTLE_4823#7739

Vem var det som bannade dig? Svartewille

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 54543542332.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag drog upp en glock när en person riktade en ak mot mit huvud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in för att jag skulle gå och kolla på ett gänghus som var ledigt och när jag åker dit så kollar jag på det sen när jag ska åka iväg kommer någon grabb som jag inte vet och riktar AK mot mig. Jag tänkte bara gå in och ut från unive och pallade inte påbörja ett scenario. Så jag drog upp glock för jag ville inte påbörja ett långt kidnappnings scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig jag agerade självisk och valde att undvika ett scenario bara för att jag inte ville. Skulle påbörjat scenariot även om jag inte planerade att påbörja ett scenario. Det var själviskt av mig att göra det jag gjorde och jag förstår bannen helt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare pågrund av samma anledning, jag drog upp en glock för att killen som rikta på mig tog ner sitt vapen. Det var typ en halvt felaktig. Det är inte ofta jag blir direkt kidnappad för jag brukar rpa med andra majoriteten av tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tagit upp min glock och kanske försökt förklara till grabben att han kidnappa fel grabb istället för att undvika scenariot totalt. Skulle också inte dragit upp glock för det är fearrp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig undvika scenarios genom att bryta regel och att alltid tänka på fearrp för att göra så att det blir roligt för båda sidorna. Jag vet att detta är en ganska slapp ansökan fast det skulle uppskattas om du förstår mig. Klockan var ändå typ 12:00 och jag tänkte lämna efter jag hade åkt hem och lämnat bilen. Skulle normalt vis vänta ut en sån här ban men det är lov på tisdag ska jag åka till stockholm för resten av lovet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka