Accepterad peter_Real_simson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter_Real_simson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Peter_Real_Simson/

Ditt Hex-ID: steam:11000014986dac0

Vad är din discord tagg? Bannan guy#0320

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: HEJHEJHEJ.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kunde inte screenshotta det lät mig inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppa in i en bil för att dom sa att jag skulle följa med dom och vi skulle snacka med några sa dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Grovt felaktig. Blir bannad för sunt för nuft och för att jag åker runt och skjuter när jag inte har skjutit nånting sen jag blev krim kolla loggs. Det grovaste jag gjorde kanske var att säga att jag skulle skjuta dom men det var för när vi försökte snacka med dom innan bara sa dom inget och började skotta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fearrp failrp, och bug abuse. Det jag gjorde var fel och jag väntade ut banned och tänker inte göra något liknande igen. Det är den enda bannen jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, kanske inte ha sagt att jag skulle skjuta dom men jag agerade inte. Det är samma sak som om jag säger att jag har 100 miljoner ig så kommer jag bli bannad för modding.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej absolut inget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka