Nekad Peter123 | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198305882674

Ditt Hex-ID: 110000144100518

Vad är din discord tagg? Abbejo#8333

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 5 D

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fake polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade ha på en polis dekal som jag inte la märke till

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spawnat in på torget och så hittade jag en klädes affär där jag skulle fixa mina kläder när jag skulle göra det så hittade jag dekaler jag såg ingen skillnad så jag köpte kläderna men det jag inte såg att jag hade polis på min axel så när jag stod och pratade på torget så fick jag en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag såg inte polis dekalen så jag anser att detta är en felaktig ban för att jag försökte inte vara polis eller något den vägen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat vad som ändrades när jag använde dekaler

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska ändra min outfit

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka