Accepterad peter10 | Medlem ansökning [Nordic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter10

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Peter10

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär olof jan, är Intreserrad av bilar, upväxt i göteborg. Olof är 26 år gammal. När han var 10 år gammal så dog hans bror och mamma i en tragisk bil olycka, han blev därefter lämnade men bara sin pappa som senare skulle komma att dö 14 år senare. min karaktär är som sagt från göteborg och levde ett väldigt fattigt liv som barn, olof hade inte många vänner som ung. Nu vill olof börja jobba och kanske i framtiden bli polis. rösten till min karaktär ska vara lite mörkare och låta lite som (inget illa menat, hoppas inte jag är taskig mot nån) en mörkhyad person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan jobba gärna som polis kan också tänka mig vara kriminell, jag kommer verkligen försöka rp och inte tramsa. Jag kan jobba med i stort sätt vad som helst och hjälper gärna till om det behöves. jag är ganska ny till rp men kan ändå grunderna. Jag kan bidra med seriös och social rp. Jag kommer se till så att jag inte förstör för nån annan och att motspelare har de lika bra som jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att till exempel i ett rån att man inte är för "op" och inte kanske tar sin snabbaste bil utan också ger en polisen en chans att fånga en.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på svenska rp servrar och såg att denna verkade vara mest populär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka