Accepterad Peter Svensssson | Ban Överklagan [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kebab240/

Ditt Hex-ID: steam:110000161749708

Vad är din discord tagg? Kebab240

Vem var det som bannade dig? lundgren.1

Bild på banmeddelande: IMG_0290.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag stegrade och körde lite för fort i stan. Jag förstår att staffs valde att banna mig men jag körde inte mycket mer än 80 utan max 100. Jag tycker att staffs inte borde banna mig för att unive borde vara så verklig som möjligt och irl så blir man liksom inte utvisad ur landet( i detta fall staden unive) utan man kanske får en tillsägelse och sen böter men inte utvisning/ban. @lundgren.1 gav mig en muntlig varning och jag valde att inte lyssna. nu förstår jag att jag har gjort fel och att jag inte ska göra om det men på bannen står det att han gav mig FLERA muntliga varningar men det var bara en. En tycker jag faktist räcker men då borde han ha skrivit att jag bara fick en muntlig varning och inte flera.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja en bil till en kille och då så körde jag för fort, det var då jag fick en muntlig varning. Sen skule jag sälja en till bil och hade brottom till kunden för att få han och köpa bilen. När jag var påväg till kunden tänkte jag bara åka till jobbet som då var SC Stylig och kolla hur det var och om de behövde hjälp. men det behövde de inte. så jag bestämde mig för att åka till kunden men min motorcykel och då stegrade jag lite och åkte lite over 80. mellan 90 och 100. Jag hann inte komma fram till kunden och då blev jag bannnad i 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men ändå lite för att som jag sa tidigare så borde man inte får en banm för att man kör lite fort utan en böter till exempel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare men det var en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat göra annorlunda. Jag kunde ha åkt lite långsammare och följa hastighetsreglerna. jag kunde även ringa kunden och be han vänta lite. Men jag ville sälja bilen direkt och glömde reglerna lite. Det är mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. jag hade kunnat köra långsammare och lugnare och även inte stegrat. Om ni tillåter min banöverklagan kommer jag se till att inte köra över 80 i stan nån gång igen. Nu fattar jag hur tråkigt det är utan Unive och kommer aldrig göra om samma mistag igen:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Litar på att du inte gör om detta, ger dig en ny chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka