Nekad Peter Svensson | Whitelist ansökning [Colin-SD | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198218848769

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Challe#7179

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Peter Svensson jag ingen kriminell historia i bakgrunden. Jag har inget jobb och är arbetslös för tillfället men jag vill ansöka till Vianor eller Autoexperten. jag är 20 år och fyller år i augusti. Jag är en glad typ av mig rätt så positiv jag har ett stort intresse av bilar och motorer. Jag gillar när man har köpt någon sorts bil och sedan kunna utveckla den och göra något med den och sedan vara med på bilträffar och träffa männniskor. Jag gillar när man måste kämpa lite för att nå sitt mål och att det tar tid att komma någonstans. Jag vill ansöka om att bli någon sorts av mekaniker och utbilda mig så jag kan hjälpa till samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill skaffa jobb som är en bilmekaniker och sånt för jag tycker det är kul. Jag fick testa oss en kompis och tyckte det va jätte kul jag kollar mycket på internet när människor bygger sport eller drift bilar och kommer skapa ett bra samhälle och hjälpa så mycket. Jag kan gillar när man kan göra så många saker när man jobbar med bilar och att man kan bli många olika sorts jobb med det även som bilförsäljare och mm. Det blir roligt när man också måste gå utbildning som i verkliga livet och att man får uppdrag som när man ska åka långt och laga bilar. Inte bara är att man jobbar i et hus. Och det är därför jag vill bli whitelistad så jag kan jobba med bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna utbilda mig och jobba och bli bättre på det jag gillar på multistaden för då blir det mycket roligare att spela och göra något.

Hur hittade du Multistaden? Fick höra det av min kompisar att det var en bra server så jag testade på och nu är jag här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det rolig och hjälpa till med saker så mycket. Jag kan vill kunna lägga up på internet när jag spelar på Multistaden.Jag vill också lära känna folk för då tycker jag det är roligt att spela roleplay. Jag gillar när man låtsas att det är verkligheten det är sånt jag tycker är kul när man kör roleplay har alltid gillar att göra roleplay spel och har letat efter något som multistaden och jag tycker det är skit kul att spela men vill kunna ta utbildningarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu, bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka