Nekad peter sjölund | Whitelist ansökning [Melvino & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter sjölund

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421783650/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? supreme leader#8614

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Peter Sjölund föddes år 1985 och kommer från ett medelklass hem i storstan, han kom till multistaden för ett bättre liv med mycket brudar och bärs och för att kunna snorta som fan. Men Peter kom in på andra vägar och slutade upp med samhällstjänst. Efter 4 år inom straff tjänst kände Peter att han ville förändras och efter att gått ut polisskolan med höga betyg söker han nu jobb som kan hjälpa till med att förbättra samhället.

Peters intressen är många som du redan läst, men han gillar att köra bil och hjälpa folk i nöd, han gillar också att spela fotboll och att softa med grabbarna.

Peter är en aktiv man inom arbete och tar saker på alvar och utför arbete ordentligt. Så länge han uppdateras om läget och har material att arbeta med så kommer han leverera.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan bidra till servern, kan lätt få folk att bli sams och skulle helst vilja bli securitas eller polis för att kunna hjälpa till att upprätthålla lagen. tar Rp väldigt seriöst också

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att det är kul med seriösa dedikerade servrar och för att jag och mina vänner skulle troligen ha super kul när vi spenderar tid på den här servern och hjälper till att utveckla den.

Hur hittade du Multistaden? fick höra om det av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? ta det seriöst och att utvecklas inom RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? brukar spela på färgestaden och bloodlife RP

Du har blivit nekad till att få gå vidare till en muntlig whitelist intervju då du inte vissar engagemang för att du ska ta din intervju, Alex - Goggle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka