Accepterad Peter Rassevall | Whitelist ansökning [Anton2] [Patrik] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Rassevall

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874692743

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Rassevall

Vad är ditt discord namn? Djerven#0430

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Raytjov. Är i grunden från Ryssland och fast har ingen brytning från Ryssland. Var bara i Ryssland i dryga 2 år. Är från Lappland och har fin dialekt som norrländsk. Är en stolt norrländare. Väldigt basic style på hela jag. Jag har nyss gott ut gymnasie, gick tekniklinjen så skulle tänka att jobba som vad som helst. Som yngre så hängde jag ofta med farsan på hans jobb som lastbilschaufför. Är alltså 20 år gammal. Jag har väldigt lätt för att skratta och att prata med folk. Är inte skygg. Mina intressen som person är att jag gillar att meka i bilar, motorer och gillar mycket om el. Sen har jag intressen av lastbilar och ljudbygge. Brukar alltid ha roligt. Har lätt för att sprida humor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt och gillar att spela FiveM overall. Kommer vilja vara inne så fort jag har möjlighet vilket gör att ni kommer säkert se mig här ofta. Sen har jag lätt för att följa regler och och tycker regler är viktigt. Gillar inte trubbel. kommer inte försöka bryta mot regler och är en genuint trevlig människa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag älskar rp servrar och tycker att denna server verkar som en seriös och bra server för mig. Har kollat på då andra spelar vilket gör att jag har fått ett litet förstånd om hur det funkar här.

Hur hittade du Multistaden? Genom Benjamin Karlsson/smooth sidekick som tipsade och visade mig denna server. Han presenterade denna server fint och verkade roligt för jag också

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul vänner och kanske eventuellt träffa nya. Vara trevlig och sprida humor är något jag också vill göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta blir min första seriösa server. Testade en freeroam server men ville börja med rp istället. Det verkar mer seriöst och roligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka