Accepterad Peter Plax | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis inga

Vad är ditt discord namn? karl#2491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter peter plax och är 24 år gammal, och kommer från norra polen, Jag flyttade till sverige 2014 då jag inte hade pengar att försörja mig eller mina föräldrar, Vi hade inga pengar inge mat vi hade inget. Så 2015 bestämde jag mig för att börja lite på den kriminella branchen som biltjuv, jag började sno bilar och göra om dom och sedan sälja dom på black-market. Jag tjänade ihop runt 2 miljoner på under 2Månader så affärena gick bra. Jag fortsatte ända tills 2016 då jag gjorde ett misstag och råkade visa ansiktet mot kameran. Dom förstod att jag var en officel biltjuv som hade snott bilar över hela sverige, Tillslut hittade dom mig när jag var påväg till england igenom tullen. Polisena kom och arristerade mig för över 40 bilstölder under 1 år. Jag åkte in i fängelse i 4 år för grova stölder av bilar och ett mord i samband med en bilstöld. Nu har jag kommit ut ur kåken och vill starta ett en ny karriär som Medlem i nått Kriminellt sammanhang.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag erbjuder bra rp, erbjuder bra kvalité scenario. Jag har inte extremt många timmar men jag har mycket erfarenheter ändå inom rp och har lärt mig mycket igenom Youtubers och Twitch streamers osv, Jag har lärt mig mycket från en polare som har kört över 700 timmar på fivem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara många sköna som spelar och väldigt mycket folk. Bra admins som har lyckats väldigt bra med servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg att det var många som var inne på den här servern när jag sorterade efter svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa fler kontakter skapa bra scenario och ha sjukt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka