Accepterad Peter Plax | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: the soumi brother

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5 dagar tycker istället att jag borde få en varning.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag kör utan däck

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vara tyliga med att det inte är ok och för att på en bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom med bilen och nån sa att han kunde fixa mina däck men jag tackade nej för att det var inte min bil och det skulle säkert bli dyrt och jag skulle 20 meter fram till garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag laggade hur mycket som helst och kunde knappt höra vad han sa och jag bara flög fram jag vill helst inte ha någon ban utan bara en varning för jag har verkligen lärt mig något.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag tror faktiskt inte det kanske läst reglerna ännu tydligare och ha mer koll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA verkligen visste inte att det var en regel måste ha missat det när jag läste reglerna och det kommer verkligen inte ske igen. tycker att 5 dagars ban är lite väl mycket tycker istället att jag borde få en varning bara då jag inte riktigt visste något och jag har verkligen lärt mig något och det kommer verkligen inte upprepas. Har haft ett utmärkt bra rp hittills och det var inte meningen att ställa till med problem, snälla kan jag få unban?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka