Nekad Peter Plax | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt Hex-ID: 1100001146c162c

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power Gaming samt Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag krockade men egentligen gjorde jag inte det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag test körde min bil för att en kille skulle köpa den. Så jag åkte på motorvägen det laggade väldigt mycket då min dator inte är den bästa. först åkte jag genom kartan sen när jag kom upp igen så fortsatte jag åka efter motorvägen sen så krachade jag enligt honom men enligt mitt spel så var bilen hel och jag åkte trakt fram sen när jag vände om för att åka tillbaka mot stan blev jag bannad vilket jag inte kan förstå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig enligt mig då jag inte ens nuddade något men om han såg att jag krockade eller liknande vilket jag inte gjorde enligt mitt spel så hade den varit rättvis. men att jag blir bannad för något han ser vilket enligt mig inte hände så tycker jag det är fel då jag inte bröt mot några regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde utan däck för länge sen och jag sparkade på en bil en gång jag har inte gjort något sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej då jag inte gjorde något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kontakta han direkt då jag först inte visste varför jag åkte på ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka