Nekad Peter Plax | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt Hex-ID: 1100001146c162c

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? ~320master

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte höll mig till reglerna och inte skötte mitt rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg kom till garaget och började snacka med en kille och Det blev hetsigt och vi började mun hugga varandra sen slutade det med att jag sa att hans bil var ful och jag började sparka på hans bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var helt rätt att påminna mig om att jag har gjort fel och att jag inte kan hålla på sådär. Jag var arg i stundes och kunde inte hantera mina känslor. Jag borde ha aggerat på ett annat sätt eller bara gått därifrån och hållt tysst. Jag Höll mig inte till reglerna och jag gjorde fel men jag har verkligen lärt mig något ut av det och jag kommer verkligen sköta mig framöver och ska inte få en endaste ban till. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och det ska aldrig hända igen jag lovar. Jag ska hålla mig till reglerna och sköta mig har bara en enstaka ban tidigare och har skött mig bra tidigare. Det är helt och hållet mitt fel men jag bönar och ber om en andra chans och jag kommer absolut inte att göra om det eller missköta mig i framtiden jag har lärt mig en läxa och har verkligen lärt mig att respektera andra på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde utan däck till mekarniken och blev bannad i 14 dagar tror jag det var och det var länge sen. Då hade jag dålig koll på reglerna och var ganska ny på servern. Jag tog lärdom av det och gjorde aldrig om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg hade kunnat lösa det på ett snyggare sätt och inte börjat käfta mot han i bilen och börja sparka på den. Jag hade kunnat inse att det jag höll på med inte var okej och skött mina egna grejer istället för att börja förstöra hans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag har tagit det som en lärdom och lärt mig att inte lalla utan ta det seriöst och ha en bra attityd mot andra och sköta mitt betende och rp. Jag ber um ursäkt och ska aldrig missköta mig igen eller göra något liknande och jag tar med mig det som en läxa på hur man verkligen inte ska göra utan jag ska sköta mig och hålla upp min rp nivå och sluta lalla för det förstör bara för mig och alla andra. Det blir roligare om man tar det på allvar och sköter sina grejer så blir alla nöjda och glada.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka