Nekad Peter Plax | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt Hex-ID: 1100001146c162c

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? kinesen

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: scammar ~KINESEN. Återstår: 3 dagar 3 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte höll mig till reglerna utan jag bröt mot dom och inte skötte mitt rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle byta bil med en kille och han skrev över bilen först och sen när jag skulle skriva över min tesla till honom så skrev jag istället över min golf vilket jag verkligen ångrar och inte borde ha gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och hade inte 100% koll på reglerna eftersom jag själv har blivit scammad och admin gjorde inget åt det då trodde jag att det var ok men tydligen var det inte okej så det är jag som har gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första körde jag utan däck, andra var jag bannad fast dom skulle banna någon annan som jag inte hade något att göra med, tredje så sparkade jag på ens bil. Av dom bakläxorna har jag utvecklat mitt rp och tagit det som en lärdom jag har nu samt kollat reglerna noggrant och kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läst på reglerna bättre och jag hade kunnat strunta i att scamma han och varit ärlig istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag har tagit det som en läxa och sett de på ett sätt att utveckla mitt rp så att jag kan bli bättre och utveckla serverns rp jag har lärt mig en läxa och tagit lärdom av det och kommer inte göra om det. JAg har läst på gällande reglerna så att jag inte kan missa några regler. så nu ska jag sköta mig och hålla mig till reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka