Accepterad Peter Plax | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt Hex-ID: 1100001146c162c

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar massa ~Quirkz303. Återstår: 2 dagar 23 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom inte visste att de va ett scenario bakom det hela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev dömd till fängelse och jag och en annan satt å tjafade med en polis och hade lite munhuggning sen gick de ca 2 timmar jag satt i fängelset å sov sen blev jag misshandlad av några för att jag jobbade på qpark då satt jag fortfarande i fängelset och då kom den där polisen sen och la mig i isoliserings cell för att jävlas med mig och jag försökte anmäla en misshandel på dom andra men han tog inte emot den min karaktär blev då arg så när han tog av migg handklovarna i cellen så smällde jag till honom och misshandlade honom sen kom dom andra och grep mig och då blev jag bannad men jag lallade verkligen inte utan jag gjorde ett bra scenario för både mig och poliserna och jag lallade verkligen inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen inte de är en ban eftersom det finns ett scenario och annledning bakom att misshandeln utspelas och då borde det inte vara en ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har massa små banns eftersom att jag spelat på servern i över ett år ända sen vi hette multistaden och de är typ powergaming när man glömt å rpa å sen i början när man va ny till att rpa men sen har jag bara haft en stor ban som är korupption men den överklagade jag och de vart ingen ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat kontakta han för att förklara det som hänt innan men vet att han är svår å få tag i samt att han har massa andra grejer att göra och inte har tid med smågrejer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta kontakt med den som banna mig och förklara lite hur det gick till och anledningen till det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka