Accepterad Peter Plax | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198302893612/

Ditt Hex-ID: 1100001146c162c

Vad är din discord tagg? karl#2491

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 7 dagar nu ca 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bär tjänstegrejer utan att vara med i dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade tjänstevapen när jag inte var i tjänst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och råkade få fram min batong när jag gick in på affären uppe nära sandy och jag visste inte själv att jag hade på mig det eftersom dan innan så skulle jag gå ur tjänst och då åkte jag till kläd affären då admins inte har fixat ett klädsystem till oss på securitas ännu och böt till vanliga kläder sen glömde jag bort att lämna av dom på stationen så jag lämnade och gick och la mig direkt efter jag böt kläder sen dan när det hände så visste jag inte att jag hade batong och elpistol på mig så jag körde på som vanligt så det är helt mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt att jag fick ban då det inte är ok att springa runt med tjänste vapen när jag inte är i tjänst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så körde jag utan däck då var jag ganska ny på servern och hade inte koll så nu har det aldrig igen hänt något liknande. Andra gången så sparkade jag på ens bil och bristande rp så jag tog lärdom av det och gjorde aldrig om det. Tredje gången var det felaktig ban och den gick igenom direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat åkt först och lämnat mina vapen radio och liknande sen bytt kläder så att jag inte glömmer bort det och gör samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska bli mycket mer noggrann att lämna av mig vapnerna innan jag går ut eller ur tjänst och hålla sten koll så att det inte händer igen jag är hemskt ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka