Peter Olsson | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 3 December 2004

Vad heter du på discord? Peter Olsson#9022

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? så som det ser ut nu så brukar jag vara inne i spelet 5 timmar om dagen kan bli mer och kan bli mindre beror på omständigheterna utanför spelandet

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne när jag har möjlighet att vara de beror på om jag inte har något annat och göra utanför spelande

Hur många timmar har du på FiveM? 100

Vad heter du? Peter Olsson

Hur gammal är du? 31

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för att jag vill skydda och säkra samhället alltså förebygga brott, bränder och olyckor har sätt en del sånt och gillar det inte alls och vill bli en av de som hjälper till att stoppa sånt

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? ni ska just anställa mig för att jag känner att jag kommer att kunna bidra med en del tänker mig att jag kommer vara ute rätt mycket och bara hålla koll och ha kontakt med polis om det skulle hända något

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? det jag vet är som sagt man förebygger brott, bränder och olyckor och om man har en yttligare utbildning kan man också få uppgifter som butikskontrollant och larmoperatör finns säkert mer med

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? va jag tror är att man får ett nummer som är menat att man ska slippa säga sitt namn ex vis men man ska inte prata i mun på varandra, inte skrika och bara använda radion när det behövs alltså inte som någon mobil att bara prata i, Man ska bara prata om yrket och inte när man är ur tjänst

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man ska vara snäll men också bestämd, kunna ta kritik och lyssna på sin chef, kolegor och andra medarbetare, man ska också bemöta allmänheten på ett bra sätt

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) man ska vara lugn och inte vara stressig eller så. Jag ska försöka lugna ner personen som hotar så han slutar. När han är lugn och lagt bort vapnet så ska jag sätta på hand bojor på honom och efter det så ska jag kalla efter förstärkning och bara fortsätta vara lugn

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) till och börja med ska jag gå fram till personen som utgör misshandeln och säger åt hen att sluta med det hen gör och försöka få bort den personen som blir misshandlad och ta undan en bit . Sen så ska jag sätta hand fängsel och kalla på förstärkning

Har du några andra frågor? inte vad jag kan komma på för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka