Nekad Peter Olsson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102982626/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Redlaff

Vad är ditt discord namn? Peter Olsson#9022

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Peter Olsson och är 31 år gammal, Peter har mycket intressen för motorer och bilar gillar att köra men även att skruva och fixa med grejerna. på fritiden brukar Peter oftast glida runt i bilen och snacka o ta det lugnt med folk i staden. Peter jobbar just nu som postnordsleverantör men drömmer om att jobba på någon bilfirma eller hos en bilsäljare. Peter han har väldigt mycket känslor inombords han vill bemöta folk med ett gott intryck och skaffa sig mer vänner och bara leva livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har valt att ansöka om att bli medlem på Unive för att jag tycker att det är en väldigt bra och seriös server, folk bemöter andra på ett bra sätt och är väldigt trevliga. tycker också att Unive har de lilla extra som de flesta andra serverar inte har tycker bara allt är väldigt proffsigt gjort o helt klart bästa servarna enligt mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de som får mig att va så intresserad är att hela uppbyggnaden på servern är väldigt proffsigt gjort och alla inne i servern är väldigt seriösa och bra bemötande

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive när jag kollade vilka serverar folk tyckte mest om, frågade en massa för ville ha de bästa förutsättningarna för mitt rp spelande

Vad har du för mål med ditt rollspel? som mål med mitt rollspel har jag att jag ska komma så långt att jag jobbat hela livet och blivit framgångsrik o har allt jag drömt om att ha hela livet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? eftersom Unive är den serverna jag spelar på så har jag som mål att vara igenkänd i servern och ha bra kontakt med de flesta som spelar och även i discorden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar endast på Unive då jag tycker att de är den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka