Nekad Peter Olsson | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guden

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 3 December 2004

Vad heter du på discord? Peter Olsson#9022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Som oftast på vardagar spelar jag runt 4 timmar och på helger blir de mer de varierar beroende på hur mkt ja har o göra

Hur länge har du spelat på Unive? jag tror ja spelat på unive strax 3 månader om ja inte redan passerat 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill bli servervakt pga av att jag känner att jag vill hjälpa servern framåt ser väldigt många som gör regelbrott som inte får någon åter gärder för de ex att de drar upp vapen på allmänna platser utan krim, siktar mot folk med jaktvapen, och en del som förstör andras rp som är runt om, står massor med trasiga bilar vid garagen eller på andra platser som är ivägen o vissa av de är buggade med. vill hjälpa alla staffs vi har pga att de har väldigt mkt att göra o de e svårt för de att va på alla platser samtidigt då e de bra att ha mer folk som kan hjälpa till även när de spelar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att bli servervakt på just unive är att jag tycker att det är en otroligt bra server som jag vill hjälpa framåt och nå nya mål, finns flera saker som man kan hjälpa till med även fast man spelar o de hade jag mer än gärna gjort

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag skulle kunna bidra till unive på ett bra sätt pga att jag är runt om väldigt mkt ser oftast saker som behövs återgärdas så som spelare som bryter mot regler o förstör och massa trasiga bilar mitt i vägen som e så himla störande när man väll e inne i rp andet, vill också hjälpa de duktiga staffsen vi har inne på denna servern eftersom de har mkt att göra o de kanske inte hinner med allt då vill jag va med i birdra med hjälp till dem

Varför ska just du bli servervakt? jag ska just bli servervakt för att jag känner att jag vill hjälpa serverna framåt, finns väldigt många som rdmar vdmar o massa sunt förnuft runt om överallt tycker att rp blir så himla kass när de kommer sånna männsikor o förstör för andra med o de vill jag få stopp på. Känner också att jag e mogen för att ta mig an denna uppgift att hjälpa servern framåt med allt möjligt

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervaktför att jag vill kunna bidra mer till community och kunna hjälpa admins och liknande. De det förmodligen har viktigare saker att göra en att tex åka runt och ta bort bilar då det skulle bli väldigt stressigt för de. Jag är hyfst bra på att ta beslut och vet vad som är rätt och fel i sammanhang. Jag vill även bli servervakt då jag har börjat spela på servern väldigt mycket det senaste och tar det på mycket allvar. Jag känner att jag kan få upp servern på mycket högre rp nivå då man får bort dessa personer som inte kan göra bra scenarion, vdm, rdm o mer och se till att servern hålls på en bra rp nivå. Jag är även trevlig och tycker det är roligt att hjälpa folk

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - gör så att man kan flyga runt osynligt henom väggar och mark, åka runt och specca, /sqlunban - att unbanna någon, /dv, /kick (id) (anledning

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad nån gång när ja varit medlem men den va felaktig annars var de bara när ja va ny till spelet o inte visste att man inte fick va på drogställen och så

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

Tillbaka