Nekad peter ohlsson | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? meleoof

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Petter Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll orten svensk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Petter har haft mycket problem i barndomen och han hade velat ställa allt till rätta men det verkar inte gå så bra för han men han försöker skaffa lite jobb som är lagligt men längre fram i tiden så kommer han nog bli lite kriminell igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa till med att vara så realistisk som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska samarbeta inom RP och låta andra bestämma än barra en själv och ha strategiska beslut och så ska man såklart ha ett bra rollspel inom det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte spelat så mycket fivem innan men jag har låtit mina kompisar spela innan och då har dem gjort så att jag har blivit bannad ett tag jag vet dock inte vad dem gjorde men deras läxa var att dem fick/får inte längre spela på min dator

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska hålla sig inom RP då menar jag typ spela realistiskt då, man får inte döda andra spelare utan anledning, man får inte använda sin bil som ett vapen till exempel som att köra på någon utan anledning, man ska vara med i RP som att det vore på riktigt liksom man ska vara rädd för sitt liv ifall någon hottar mig med en pistol, och det finns massa andra regler men dem vet jag och jag tycker det är onödigt för mig att skriva alla när ni bara ville ha några exempel vilket jag är säker på att ni menade 2-3 st regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat lite utan medborgarskap men jag vill utmana mig lite mer så då tycker jag det är perfekt att skaffa medborgarskap så jag kan ha möjlighet till att göra mer grejer/saker i unive

Hej @peter ohlsson Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning: Ej svarat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka