Peter Jönsson | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Jönsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 April 2009

Vad heter du på discord? jakob0402#1453

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 28 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 4 timmar per dag

Vad heter du? Peter Jönsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag har gått i simskola ända sen jag var 8år gammal jag misslyckades alltid med proven i sim-skolan

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att samhället ska bli en bättre plats. och så vill jag hjälpa människor i nöd för det är mitt största intresse i livet att hjälpa till när det behövs i samhället. jag vill också bidra med ett tryggare samhälle som det är tryggt att leva i. Jag vill också bli polis för att jag vill vara med o hjälpa andra ute i världen för de som har de svårt i livet jag vill satsa på att bli en bra polis med förtroende vad jag gör ute i samhället. jag vill också bli polis för att stoppa kriminaliteten staden jag har märkt att det skulle behövas som sagt är det mycket kriminalitet i staden både i stan men mycket mer på landet därför känns det som att jag är den rätta personen för detta arbete. jag vill bli polis för att jag vet att jag kan vara med att förändra staden/världen. jag kommer göra mitt allra bästa för att hjälpa till så mycket som de går.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är mest viktigaste är att man är trevlig mot de som man bemöter och försöker hjälpa till så gott det går för att göra det bästa i situationen man ska inte heller vara stressad och såklart bete sig i radion, man ska visa sina medborgare att man finns där om det skulle behövas man ska också kunna hantera vapen/utrustning man ska tex inte skjuta någon som inte hotar andra med farliga föremål.

Vad vet du om yrket i helhet? polis yrket är ett omväxlande jobb och ställer höga krav på varje polis. Det är ett viktigt arbete som ger möjlighet att göra skillnad. för att bli polis behöver du inte vara särskilt stor och stark däremot måste du ta bra hand om andra människor och i grundläggande vilja göra samhället till en tryggare plats för alla som bor där. Arbetet som polis är skillnad på beroende på vilken typ av tjänst man har och var i Sverige man arbetar.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat som Securitas i en månad nu jag vet hur man använder radion / utrustningen. jag har också jobbat som qpark i andra städer såklart har jag träffat på många andra människor.

Hur är du som person? jag är en mycket glad person som gillar att träffa nya människor. jag kan hantera stressiga situationer jag tål att ta kritik. det jag blir inte lätt arg man måste reta upp mig väldigt mycket för att jag ska bli arg!! jag tar alltid dagen med ett leende och är sällan på dåligt humör. jag är också en väldigt omtänksam person som ofta tar andra människor en mig själv.

Är det något vi bör veta om dig? nej inget särskilt ni behöver veta så:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka