Accepterad Peter Jönsson | Medlem ansökning[LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Jönsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014045209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? jakob0402

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär hete Peter Jönsson och han växte upp i Gotland. När han var liten så blev han mobbad i skolan bara för han älskade bilar så mycket. När han växte upp så ville han först bli sjukvårdspersonal men sen bestämde han sig för att bli polis men även det blev han mobbad och retad för i skolan. när Peter fyllde 15 så försökte han ta klass A körkort men han lyckades inte med det eftersom hans familj var otroligt fattiga så kunde han inte betal för körkortet och år 2021 flyttade han till unives stor stad med hopp att han kunde bli något stort en dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag följer alla regler ni har och är på en hög rp nivå! jag kommer bidra med hög rp nivå och så att det ska vara så roligt att spela på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en hög rp nivå på servern och för att jag tycker om servern allänt

Hur hittade du Unive? Min polare tipsade mig i skolan om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att jag ska spela så som i verkligheten hela tiden och göra mitt bästa för att klara det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bra rp spelare och spela så mycket på servern jag bara kan!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte deltagande på någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag fullständigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka