Nekad Peter Frisören | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Frisören

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? peterfrisoren

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Banjo Bosse är en äventyrlig själ med en stark passion för motorcyklar. Han är modig, självsäker och har en naturlig talang för att hantera tvåhjulingar. Trots sitt hårda yttre har han ett varmt hjärta och är alltid villig att hjälpa andra medlemmar i servergemenskapen. Han är lojal mot sina vänner och medlemmar i sitt motorcykelgäng och är redo att försvara dem till varje pris.

Banjo Bosse är alltid klädd i slitstarka läderkläder och hjälm när han är ute på vägarna. Han äger flera motorcyklar, varav hans favorit är en ombyggd Harley-Davidson med specialdesignade detaljer och en kraftfull motor. Han tar hand om sina cyklar som sina egna barn och är stolt över varje liten förbättring han gör på dem.

Banjo Bosse har flera mål och drömmar för sin karaktär på servern. För det första vill han bygga upp sitt eget motorcykelgäng, "Bosse's Bikers", och rekrytera likasinnade entusiaster för att utforska serverns vägar tillsammans. Han vill skapa en stark gemenskap av motorcykelentusiaster där medlemmarna stöttar varandra och delar sina kunskaper om cyklar och äventyr.

För det andra drömmer Banjo Bosse om att öppna sitt eget motorcykelverkstad där han kan erbjuda reparationer, anpassningar och uppgraderingar för andra spelares cyklar. Han vill skapa en plats där motorcykelentusiaster kan samlas, dela historier och få hjälp med sina cyklar.

Utöver detta drömmer Banjo Bosse om att utforska alla hörn av servern på sin trogna motorcykel. Han är nyfiken på att upptäcka nya platser, träffa nya människor och delta i spännande äventyr längs vägen. Han är öppen för alla typer av interaktioner och är redo att anpassa sig till de utmaningar och möjligheter som servern har att erbjuda.

Med sin passion, sitt mod och sitt engagemang är Banjo Bosse redo att ta servern med storm och skapa sina egna legendariska äventyr på vägarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög kvalitativ rp. Jag gör oftast till min röst för att få en mer seriös rp. Jag gillar som sagt att rpa som motorcyklist och därmed planerar att hålla mig inom den rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst i ett scenario så innebär det att man spelar så att båda parterna har roligt. Som t ex i ett rån så ser man till att man möter den kriminellas krav såsom dem kriminella inte stöter till med problem för att få ett mer utdraget scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Jag kan nästan alla regler utantill men dem viktigaste reglerna jag skulle påpeka är RDM, VDM, Sexuella trakaserier och terrordåd. VDM - Använder sin bil som ett vapen. RDM man skjuter någon utan anledning. Sexuella trakaserier- Man går runt och ofredar kvinnor/män på ett sätt dem inte gillar, t ex går runt och juckar på personer. Terrordåd - Skjuter alla man ser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ungefär 3 år erfarenhet inom rp. Jag har rpat på mer seriösa servrar och mindre seriösa. jag har även varit staff på ett flertal serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gooo och mogen grabb. Rätt ska va Rätt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka