Inaktuell Peter Frisören | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Frisören

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Ditt discordnamn: peterfrisoren

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag hade bidragit med stor erfarenhet om staff arbete och hade kunnat bidra med stor hjälp för spelarna. Jag har tidigare varit staff och har bra erfarenhet. Jag uppskattar att hjälpa spelare och göra deras upplevelse roligare. Att vara staff och bidra innebär att spelarna känner sig tryggare när dem spelar på servern. Det underlättar även för philip att man säkerställer att spelarna får hjälpen dem behöver.

Jag kan bidra med bra hjälp pga min stora erfarenhet inom support rollen/staff rollen. Jag vet hur man ska ta emot ett klagomål eller fråga för att göra de enkelt och så bekvämligt för spelaren. Att titta från flera perspektiv är en av mina starka sidor vilket gör att man får en bättre förståelse för ärendet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att tiden det tar för att svara på en report är alldedes för lång, ifall man är snabb på reports så leder det till att det blir lättare i support kanalerna. Jag anser även att det skulle behövas mer hjälp av speccande vid sjukvården eftersom att det är rätt många som lallar vid sjukvården och springer ut och in och inte kan bete sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att läsa reports och ge snabb hjälp är inte ett svårt problem att lösa eftersom att man ser en report så svarar man på den på kort tid. Som sagt underlättar det även för staffsen som sitter i support att dem har tiden att ta lite större ärenden och bidra med annan hjälp där än report hjälp.

Att hjälpa med att specca vid sjukan är även ett problem som kräver simpel lösning att man kanske skriver ut i /sc att och ber om hjälp av andra staffs för att specca sjukan lite mer när det är större aktivitet. Eftersom sjukan anses vara en slags meet-up plats krävs det även att det inte är mycket lall där för nya spelare som kommer och testar på ska se att det är en seriös server.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser att det är extremt viktigt att man ser professionell och agerar proffsigt när man tar eller hjälper en spelare. Ser spelare att man är proffsig som staff innebär det även en tillit till staff teamet och att man är rättvis av sig. Att kunna se från flera perspektiv innbär även att men agerar professionell. Att agera proffsigt visar även standarden som finns på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag gör som jag alltid har gjort. Är det fullt ös på servern så prioriterar man staff-arbetet och hjälper till så det underlättar. När det är mindre spelare på servern kan man rpa lite och balansera det genom att se till så att reports inte flödas, flödas reportsen så tar man en paus från rpandet och ser till att hjälpa till med reports.

I detta läget går jag skola vilket innebär att jag inte kommer hjälpa till från och med kl 16-17 på vardagar. Men övrigt så hjälper jag så mycket det går.

Hur länge har du spelat på Unive? Apr 23, 2024 - Detta har varierat då jag har lämnat ibland och kommit tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har som sagt stor erfarenhet som staff och kan alla commands och regler. Jag vet hur man ska bete sig och visas som staff.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka