Nekad Peter Forsberg | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198308124139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? TimpaHD#1665

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i dalarna med sin storebror, mamma och pappa. De var en helt vanlig familj som hade kul och trivdes där de bodde. När min karaktär växte upp så hängde han i med fel kompisgäng i skolan. Dem personer som han var med gick in i de kriminella livet och min karaktär hängde med på det tåget. Sedan des har han hållit på med det kriminella och kommer troligtvis göra det resten av sitt liv. Idag är han 21 år gammal.

Han kan vara väldigt känslosam fast man inte tror det. Hård och tuff på utsidan men väldigt mjuk och snäll på insidan.

Han har ett väldigt stort intresse för bilar där han äger flera själv som han älskar. Han gillar sin familj och visar stor kärlek till både sin familj och flickvän.
Fiske gillar han också. De dagar han är ledig så går han upp tidigt och går ut och fiskar. Han gillar det så mycket på grund av lugnet han får när han fiskar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska/vill bli whitelistad för att jag har spelat på eran server ett tag nu och jag tycker det är en rolig och bra server som jag har väldigt kul på. Jag har fått 3 banns men jag har lärt mig av mina misstag. Så jag vill bli whitelistad för att ta det till en ännu seriösare spelande på eran roliga och bra server.

Jag vill få en bra roll på servern så att jag kan känna att jag hör hemma på servern och de andra personer som är whitelistade. Det känns som om det kommer bli ännu roligare att spela när jag får whitelist också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha en bra roll på serven som gör det ännu roligare att spela än var det redan är. Jag tror det kommer att bli riktigt roligt att spela med whitelist och samarbeta med andra som också har det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive servern genom en vän som tipsade om en bra och rolig server. Jag testade och tyckte det väldigt kul och sedan dess bara fortsatt att spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli en framgångsrik person som kommer ha mycket pengar som jag kan köpa bilar, båtar och lyxiga villor. I stort sett leva livet på eran server.

Ett annat mål jag har med mitt rollspel är att vara ledare av något slags gäng eller grupp där jag kan bestämma och ha folk som jobba för mig. Där jag bara kan njuta och tjäna en massa pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu´. Den enda servern jag tycker är rolig just nu är eran unive server som jag gillar väldigt mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka