Nekad Peter Forsberg | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198308124139/

Ditt Hex-ID: 110000114bbe5eb

Vad är din discord tagg? TimpaHD#1665

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminellrollen ~MORKIL_. Återstår: 9 dagar 15 timmar 24 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att det jag gjorde inte var tillåtet. Jag förstår varför de gav mig en ban men samtidigt inte. Titta nedan vad jag skriver och varför jag tycker som jag tycker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis vart på fest så vi var lite flummiga. Det var sent på kvällen. Vi fick möte av två killar på kross som min kompis putta på så de föll på marken. Jag och min kompis slog ner dem och efter det hände så ångrar jag det väldigt väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en rätt ban men samtidigt. Varför jag tycker detta var en felaktig ban är för att min kompis som jag var med han gjorde exat samma saker som mig men han blev inte bannad. Jag förstår att jag blev bannad men eftersom min kompis som var med och gjorde exakt samma sak blev inte bannad så jag undrar hur det kunde bli så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var när jag precis kom in på servern och inte kunde någonting. Jag var inte seriös om mitt rp och visste inte konsekvenserna för det jag gjorde. Jag sprang in på en parkering bland massa personer och satt mig i en bil och började tjuvkoppla en bil. Detta var väldigt dumt av mig och jag har alldrig gjort om det mer sen den gången.

Den andra gången så hade jag inget fordon i närheten av mig så att jag hyrde en voi som jag skulle åka på till ett garage där jag kunde plocka ut en av mina bilar. När jag var på väg med voien så såg jag en genväg men som inte hade någon väg men jag åkte där endå så att jag blev bannad för powergaming. Det var väldigt dumt av mig och nu har jag lärt mig av mina misstag.

Den tredje bannen var klantigt av mig men också en felaktig ban av admins också. Jag stod och varvade i 10 sek på en parkering där det inte var någon i närheten som kunde hört mig endå fick jag en ban för det. Min kompis gjorde precis likadant fast bland en massa folk och blev inte bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gett fan i och göra det jag gjorde och det var super dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag måste skaffa mig en roll innan jag gör något och inte ens göra det överhuvudtaget.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka