Nekad peter.f | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter.f

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kevindator2010

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin OCH ÄR 11ÅR.

Vad är ditt discord namn? kevin.leksak 6186

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2022

Berätta om din karaktär. jag har förr var jag en polis som blev sjuten i bednet så jag fick problem med benet. jag var så dum så jag åkte alldrig till sjuck huset då blev hella min krop lite snurig till slut så blev jag medvets lös ambulansen kom dit så snapt de kunde. jag fick en medesin där man blir svagare och om det hände något skule jag åka till sjuk huset så snabt jag kunde till slut trode fålk jag var dåd men sa var det inte när jag komm ur sjuk huset så blev jag för populäe för staden jag sa att jag hette isac och det var det jag hette och jag blev för känd när jag blev polis käv igen tyckte jag det var tråkigt sa jag ville bli Säf på aoutoexpärten det var det jag alltigt hade önskat men komm aldrig in mit intrese är att mecka med motorer och bilar så det blev min dröm men kommer alldrig så långt. men nu ska jag försöka igen.jag är 23 år gamma l mina känslor är väldigt såcka så blir alldrick sur eller läsen. de var de jag kunde seja om min karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? de är för att kuna jobba där jag vill och kuna ansöka pe det jobb jag vill aså mit dröm jobb auotoexspärten och ut vekla mig kälv så mycket jag kan och få all rp som går att få jag vill järna komma in nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? gjort servern till en större rp stad och kunnat bli bätere på att rp. för att kuna jobba där jag vill.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunnabåde förlora och vinna och ta det. scenario är där man gör något stort typ bank rån eller butiks rån. de är ett senario .

Hur hittade du Unive? titade mycket på yutub så tillslut fan jag en som hette cosmo bt som spelade unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka