Nekad peter.f | Medlem ansökning [El Schizo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter.f

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin OCH ÄR 11ÅR.

Vad är ditt discord namn? kevin.leksak 6186

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2023

Berätta om din karaktär. En gång i tiden var det en ung man som hette Gustav som bodde i en liten stad i utkanten av en storstad. Gustav var 25 år och hade alltid varit lite av en bråkstake. Han hade ett snabbt humör och hamnade ofta i slagsmål och orsakade problem för andra.

Trots sin rebelliska natur var Gustav en karismatisk och sympatisk person, och många människor i staden var villiga att förbise hans brister och ge honom en chans. Men när Gustav blev äldre började hans beteende eskalera och han kom i mer och mer allvarliga problem.

En dag bestämde sig Gustav och en grupp av hans vänner för att bryta sig in i en lokal butik och stjäla några cigaretter och alkohol. De greps på bar gärning av butiksägaren och polis tillkallades. Gustav och hans vänner greps och anklagades för inbrott.

Domaren var överseende med Gustav, med tanke på hans låga ålder och bristande brottsregister, men han dömdes ändå till skyddstillsyn och beordrades att utföra samhällstjänst. Gustav visste att han hade krånglat och lovade sig själv att han skulle vända sitt liv och hålla sig borta från problem.

Under de närmaste månaderna arbetade Gustav hårt för att uppfylla sina krav på villkorlig tid och hålla sig på rätt spår. Han fick till och med jobb på ett byggföretag och började spara pengar för att flytta från sina föräldrars hus och börja ett nytt liv.

Trots motgångarna han hade mött var Gustav fast besluten att vända sitt liv och göra ett positivt bidrag till sitt samhälle. Han visste att det skulle bli en lång väg framöver, men han var villig att arbeta hårt och göra vad som helst för att nå sina mål.

Till slut gav Gustavs hårda arbete och beslutsamhet resultat, och han kunde gå vidare från sitt kriminella förflutna och bygga en ljus framtid för sig själv. Han blev en respekterad medlem av samhället och en uppstående medborgare, och han var tacksam varje dag för den andra chansen han hade fått.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att jag tror att kommer resultera i att jag kommer hjälpa med att komma med förslag och jobba. detta kommer att resultera positivt tror jag. jag kommer hjälpa till mycket i bilbranschen också. jag kan nästan alla failRP. Och sen kan jag lova att jag är en av dom som kommer sköta mig och hålla mig till reglerna. Jag har också en kompis som spelar på denna servern och det kommer att göra att jag kommer spela på unive ännu mer. Plus att nu är det inget annat spela jag tycker är roligt så att det kommer också göra att jag spelar ännu mer. Jag kommer inte påverka denna servern negativt. Jag kommer att gör så gott jag kan för att påverka Unive positivt.

Vad har du får mål med ditt rollspel här på ortenwave? att kunna bli polis eller att vara en del av sörvern och kunna rp som jag vill fast holla reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att jag tror att kommer resultera i att jag kommer hjälpa med att komma med förslag och jobba. detta kommer att resultera positivt tror jag. jag kommer hjälpa till mycket i bilbranschen också. jag kan nästan alla failRP. Och sen kan jag lova att jag är en av dom som kommer sköta mig och hålla mig till reglerna. Jag har också en kompis som spelar på denna servern och det kommer att göra att jag kommer spela på unive ännu mer. Plus att nu är det inget annat spela jag tycker är roligt så att det kommer också göra att jag spelar ännu mer. Jag kommer inte påverka denna servern negativt. Jag kommer att gör så gott jag kan för att påverka Unive positivt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att man själv ska vinna. tex om jag får polisen efter mig och dom får stan på mig så kan jag inte köra iväg när dom hoppar ur bilen.

Hur hittade du Unive? det var en vän till mig som tipsa sen eran youtube kanal.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka