Nekad Peter Berg | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peter Berg

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Nystedt

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2008

Vad heter du på discord? Peter Berg#9350

Mellan vilka tider kan du oftast spela? lov - 6-12 timmar per dag
Vanliga skoldagar eller liknande - 4-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på unive? Lite över ett halvår har jag varit medlem på servern

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) Jag lyckas inte ta screenshot den sparas inte eller så vet jag inte hur man gör men har 11 tidigare banns och det kan jag lova!

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en spelare som som vill utveckla rpn för alla! Den Jag vill bli servervakt för att jag ska kunna ta åtgärder om någon gjort ett regelbrott och kunna mäta av om man ska kicka eller sv banna den och kanske tillåmed kontakta helpers då dom kan ge en förlängd bann vid tillfället . Ett exempel om jag skulle vara på piren säger vi och någon lallar så skulle jag antagligen kickat eller svbannat beroende på hur han hårt han lallar!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle vara en läplig servervakt då jag ville göra så rpn på staden ska vara bra och så skulle jag agera snabbt om något händer som t.e.x om jag gör ett butiksrån och någoel ska jag kunna ta åtgärder som ksk någon lallare springer in eller kanske bara står utanför ska jag kunnan gör en kick på han eller kanske sv banna för att underlätta för helpers! Jag gör alltid mitt bästa när jag rpar . Jag vill att alla ska rpa bra och kunna få dom att lära sig vad dom gör fel så dom lär sig av sina misstag och inte gör om den saken den personen gjorde eller liknade. Jag kan ta kritik så om någon ksk säger du kan göra så istället då skulle jag testat det och det kanske skulle funkat bättre så skulle jag kunna förbättra den saken. Jag har ju lärt mig rpa genom servern och mina banns och kicks så nu vill jag gärna ge tillbaka till hur dom hjälpt mig.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en sorts lärare som kan säga till om ngt går snätt och kunna vara passiv i sin rp som ska kunna visa hur man gör om en ny medlem eller ny på servern kanske inte vet! Vara trevlig om någon ber om hjälp och förklara hur jag gör det eller hur jag skulle gjort. En servervakt ska kunna ta årgärder om det behövs. Jag tycker inte man ska hota eller låtsas som man är bättre för man är servervakt fast man ska ändå kunna säga till

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är t.e.x om jag skulle revvat någon utan klipp eller inte bannat en viss person som jag kanske känner bra även fast han gör något stort regelbrott. Abuse skulle jag säga ingår med att kunna revva eller kanske kicka någon för dem är dryga eller elaka och bara säger taskiga saker. I sådanna scenarion skulle jag kunna vara en väldigt bra servervakt.

Kan man inte följa instruktioner passar man inte som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka