Accepterad Peter B | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad är ditt discord namn? BumbarDeluxe#4050

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Peter Bengttson 21 år gammal och är en raporter, jag bär runt på ett svarta addidas byxor och dessutom bär jag runt på en blom skjorta och en vit t-shirt under och min frisyr är rätt galen det är en lite statisk frisyr om du fattar, och så bär jag ett par svarta nike air force 1 om jag inte minns fler, och som sagt jag är väldigt inne i kläder och är ett stort fan av bilar och motorcyklar. Mina favorit märken är Audi och Nissan Gtr, Jag har alltid haft en dröm att ha en sån snygg bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan få mer möjligheter dessutom ett bättre roleplay. Jag vill också utveckla mitt roleplay till en annan nivå och göra andra spelares upplevelser bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har letat rätt så länge efter servrar och jag ska vara ärlig, detta är nog en av de bästa servrarna jag har varit på. Dessutom är det en svensk server. Det får mig att känna mig mer trygg. En väldigt imponerande server helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer som hette Cosmo och en vän har visat mig den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt RP spel och att träffa andra. Jag vill vara aktiv som möjligt och att göra scenarion mer roligare och vänligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lyckas att köpa en Audi eller Nissan Gtr och ha det roligt som möjligt. Jag kan också få mer kunskap av RP, speciellt på en sån här realistisk server. :D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, nu är jag bara aktiv på unive. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka