Nekad Peter B | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Vad är ditt discord namn? BumbarDeluxe#4050

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Peter Bengttson 21 år gammal och är en raporter, jag bär runt på ett svarta addidas byxor och dessutom bär jag runt på en blom skjorta och en vit t-shirt under och min frisyr är rätt galen det är en lite statisk frisyr om du fattar, och så bär jag ett par svarta nike air force 1 om jag inte minns fler, och som sagt jag är väldigt inne i kläder och så vidare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag hade velat börja spela på denna server för jag anser att det är en väldigt bra byggd servern från grunden samt det finns välidigt mycket bilar som är rätt så intressanta samt att jag kommer dessutom få tillgång till twitter och mycket mer! :D

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag som sagt anser att denna servern är välidgt bra byggd liksom välidgt noggrann gjord och anser därför att detta är en väldigt bra rp server.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på svenska servrar och då ser jag att denna servern är den mest kända servern som har mest spelare på svenska servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att börja tjäna mycket pengar och skaffa mig ett jobb och sedan börjar spara upp till ett fett garage med pengarna jag tjänar genom mitt jobb. Och dessutom kunna RP:a på ett riktigt proffisionellt sätt och delta i väldigt många scenarion och liksom har kul i min rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är någon gång få delta i ett gäng men nu till början är det väl att spara upp till en fet bil och glida runt med:D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej :D

Nekad, utveckla dina svar samt varför ska just du bli medlem på unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka