Nekad Peter B | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006507014/

Ditt Hex-ID: 11000013e5c6006

Vad är din discord tagg? BumbarDeluxe#4050

Vem var det som bannade dig? Kommer tyvärr inte ihåg (var ett tag sen nu)

Hur lång tid var din ban? Perma tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står att jag inte kan acceptera inbjudan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att reklamerade en server som va BS och dålig. (begrip)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och en annan bråkade om den då ny startade servern begrip och då var jag glad att jag kom in i den på nåt sätt. Så när han pratade skit om den så pratade jag skit om unive. Detta var ju några månader sen så jag var inte lika mogen förstås. Sen fortsatte vi i kanske 5 minuter och sen blev jag bannad av ?reklamering? Och nu har det gåt kanske 6 månader, kanske mer eller mindre. kommer ialla fal inte ihåg hur länge sen det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt jag som gjorde fel, jag borde inte ens prata om serverar i den för att servern inte vill att denna serverna ska ha dåliga rykten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 stycken halv ooc, där var det mest att jag råkade säga ut saker som man inte skulle säga som "din skostorlek" osv. Där blev jag accepterad på ban överklagan första försöket. Sen har ni min senaste som jag inte heller är stolt över. ( grovt powergaming) Där gjorde jag största misstaget i hela mitt unive spelande. Jag skulle bara säga till köraren att sluta. men då var det redan försent.
OBS ! Ni kan se på mina tidigare ban överklagan för mer info

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att intte från början brata om servrar och hålla det till mig själv eller utanför unive communitit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte prata om saker som inte handlar om unive servrar inuti discorden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka