Nekad Peter B | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BumbarDeluxe

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Daris

Ange ditt födelsedatum 13 December 2007

Vad heter du på discord? BumbarDeluxe#4050

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 13:00 till 19:00 beror vilka dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 och en halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag hade blivit servervakt hade jag gjort att dem som gör fel får straff och att göra det lättare för alla er mods, ägare, traniee osv. Jag hade också fixa lite problem som kan hända som att dva en bil vid en garaget som har vänt sig. Osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill underlätta för er och hjälpa med såna små problem och jag tycker att det är intressant.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag kommer underlätta och fixa små problem som ni inte behöver göra för att slösa eran tid. och hade hjälpt kommunitin när det behövs.

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag är så aktiv inom spelat så jag kommer kunna göra flera saker som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för att underlätta för er och jag tycker att det är roligt och intressant.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har väldigt bra kunskaper inom kommandon eftersom jag har vänner som är servervakt och har lärt mig av dem.

Är du whitelistad på serven? ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vad jag kommer ihåg så är det två gånget av halv ooc. Det har gått nårra veckor sen dess och det var pga "kolla lappen, snöstorm " osv. alltså såna saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka